[Fanda] dotaz k wifi

Jiri Holzinger jirka.holzinger na centrum.cz
Sobota Květen 2 05:56:54 CEST 2015

Zdravím, záleží, jak je starý router, u starších dochází ke
zpomalování wifi a také záleží, jakou zvládne router rychlost. Může
zvládat např. jenom do standardu G, ale nyní už routery zvládají i
standard N.
Mám router 5 let a už se wifi zpomaluje. Taky záleží, kolik uživatelů
je připojeno na Wifi.
Jirka
(01/05/2015 23:02)