[Fanda] Vyšiel Organizér 4.0.4

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Květen 1 15:26:45 CEST 2015

Ahoj,

Při spuštění nové bety Organizéru mě tento nelze spustit s chybou:
Program nelze spustit, protože v počítači chybí qtintf.dll. Pokuste se
tento problém vyřešit přeinstalací programu.
Mám Win 7 64-bit. Dělá to také z Vás někomu? Jak to opravit? Máte někdo
zmíněnou knihovnu? Kam ji nainstalovat?

Děkuju
Vítek

> [...]
>- Na hlavnej obrazovke v nastaveniach oznamovania času pribudla možnosť
vybrať
>si iný zvuk pre odbíjania hodín, štvrťhodín a je možné nastaviť aj úvodný
zvuk
>pred odbíjaním hodín. V základnej inštalácii sú teraz na výber viaceré
zvuky,
>ktoré si môžete ľubovoľne doplniť.
>- Program Organizér je od tejto verzie plne preložený do angličtiny, čoho
sa
>chopili Tapin a Jeff Rutkowski.
>- Priamo z menu Pomoc je teraz možné stiahnuť si ďalšie kalendáre pre
Organizér