[Fanda] Grabovani cd

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Pátek Květen 1 12:43:27 CEST 2015

Zdravím.
Jak cdex tak eac nebo eventuelně foobar 2000 jsou free a dost slušně
přístupné.
nejjednodušší a rozumně přístupný ikdyž s výhradami se mě jeví cdex.
Pokud nejsou cd poškrábané tak je schopný slušného výkonu a dobrých
výsledků.
Eac beta 1,03 která je přístupná taky je ještě lepší.
Foobar je taky dost slušný ale je třeba ho trochu konfigurovat a
dotahovat různé pluginy.
Takže cdex je rozumný kompromis.
Sám používám zmíněný eac a placenou verzi easy cdda extractor, který je
ale přístupný trošku hůř.

Zdenek