[Fanda] Grabovani cd

GP1 gp1 na nextra.sk
Pátek Květen 1 12:36:34 CEST 2015

Exact audio copy.
Je free, lokalizovaný do viacero jazykov, spolupracuje s internetom pre
názvy skladieb, dokáže aj vytiahnuť názvy s CD.
Vačšina CD je pri výrobe odfláknutá, takže tieto informácie neobsahujú, ale
aj tak je to dobrá funkcia.
Program navyše vystrihne ticho a všetky chyby prehrávania, takže MP3 je
krištálovo čistá, lepšia ako originál.
Peter

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Friday, May 01, 2015 12:03 PM
Subject: [Fanda] Grabovani cd

Zdravím,

Protože všechno je v mp3, této činnosti jsem se déle než 10 let nevěnoval,
nicméně nastala situace, kdy to náhle potřebuju. Ptám se tady, abych
nemusel zkoušet xx programů, které by se ukázaly být třeba nepřístupnými
apod. Tedy: Nemáte někdo prosím tip na intuitivní přístupný freeware
prográmek, který by klasicky graboval cd ve standardním cda formátu do mp3
formátu? Volitelná, ale vhodná věcička by byla, kdyby si i v nějaké
internetové databázi nacházel názvy k trackům, ale není to podmínkou.

Pokud někdo máte tip, prosím, můžete mě aspoň rámcově navigovat, kde a kam
jít, kde načíst cd, kde nastavit výsledný formát a output directory apod.?

Mnohokrát děkuji
Vítek

http://www.eset.sk