[Fanda] nainstalovani thunderbyrd

Martin Klein marklein na seznam.cz
Pondělí Srpen 31 18:17:42 CEST 2015

Dobrý den.

 > žádná textová nápověda tam nebyla
 > jestli pod tím odkazem mělo být nějaké video s instrukcemi

Ten nápovědný text je "skrytý", je pod odkazem za videem..
Jeho název je

Nevyhovují vám videa? Zobrazte si podrobnou obrázkovou nápovědu.

Stačí od začátku stránky navigací po nadpisech - H na
nadpis: IMAP nastavení Mozilla Thunderbird

Odtud tabulátorem na:

Nevyhovují vám videa? Zobrazte si podrobnou obrázkovou nápovědu.

- nebo samozřejmě vyvolat seznam odkazů -

Entrem, nebo mezerníkem jej rozbalíte.

Pozn.: nenačítá se celá stránka, takže zobrazení obsahu není oznámeno.

Snad už to půjde.

S pozdravem

Martin