[Fanda] nainstalovani thunderbyrd

Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
Pondělí Srpen 31 15:15:15 CEST 2015

Zdravím.
Jelikož teď řeším rovněž nějaké problémy s imap účtem, tak jsem si
říkal, že zkusím použít Vámi doporučený odkaz, ale žádná textová
nápověda tam nebyla. Jen jakési video a to mi s NVDA nešlo v chromu
přehrát a ve firefoxu zas padá flashplayer. Fakt, když se daří, tak se daří.
Chci se tedy zeptat, jestli pod tím odkazem mělo být nějaké video s
instrukcemi, jak správně nastavit thunderbird, či jestli tam měl být i
nějaký ten text a je tu u mě nějaký šotek a nevidím ho, či co.
Předem díky za případné odpovědi.
S pozdravem Radek Žalud.