[Fanda] Občasný výpadek internetu.

Jozef Lackovský lackovsky na clnet.cz
Pondělí Srpen 31 11:25:08 CEST 2015

Dobrý den,
přesně stejné problémy mám i já na svém X Péčku. Rovněž se to začalo
projevovat po výměně modemu. Patrně po najetí počítače nedochází k navázání
spojení mezi počítačem a modemem. Zatím na lepší způsob jako je restart
počítače jsem nepřišel a ani nikdo mi nic lepšího neporadil. Ovšem když jsem
připojen přes kabel, tak je vše v pořádku. Popisovaný problém se projeví
pouze když jedu přes vifi připojení.
Zdraví
Jozef L.

Dobré brzké ráno přeji všem na Fandovi,

mám takový poněkud zvláštní problém, který jsem poprvé zaznamenala ve středu
19. srpna, do té doby ani jednou. Nejprve bych ráda podotkla, že mi měnili
22. května modem, neboť ten můj starý byl už řekněme moc starý, tak ho
vyměnili za moderní. Internet ihned začal fungovat, žádné problémy, jako
výpadky nebo něco podobného jsem s tímto novým modemem neměla a nemám. Jenom
se mi začalo od toho 19. srpna stávat, zatím se mi to stalo třikrát,
naposled včera večer, že někdy po zapnutí počítače a po jeho následném
naběhnutí mi nefunguje internet. Nejde stahovat pošta, nefunguje Skype,
doplněk počasí, prostě vše, co je závislé na internetovém připojení. Když se
mi to stalo toho 19. srpna, tak jsem si říkala, že se třeba jedná o výpadek
ze strany poskytovatele UPC. Nicméně jsem poté restartovala počítač a jaké
bylo mé překvapení, když již bylo vše normální. Pak nějakou dobu fungovalo
vše normálně, až jsem zase jednou zapla počítač a opět nefungoval internet a
nešlo se nikam připojit. Tak jsem též ihned restartovala počítač a zase bylo
vše v pořádku. No a naposled se mi to stalo včera. Během dne žádný problém,
ani jediný výpadek internetu při práci s počítačem, měla jsem počítač
puštěný cca od devíti hodin tak do půl šesté. Potom jsem ho vypla a když
jsem počítač pustila asi kolem osmé hodiny večerní, opět jsem musela
restartovat kvůli internetu. Nikde jsem nic nenastavovala, do toho já se
nehrabu, když tomu ani nerozumím, tak jestli to nemají na svědomí nějaké
aktualizace?

Používám Windows 7 64 byt Home professional, hlasový odečítač NVDA
nejnovější verzi, která se mi stáhla minulý týden. Ale jak jsem psala,
poprvé se u mě problém objevil 19. srpna. Chápala bych, že se čas od času
potřebuje modem třeba restartovat, ale od toho 19. srpna se mi to stalo již
třikrát v poměrně krátké době po sobě. Internet poté zase funguje úplně
normálně, bez nějakého přerušování či vypadávání, jenom prostě čas od času
musím počítač restartovat, pak funguje vše tak, jak má. Není to nějaká velká
tragédie, avšak by mě zajímalo, zda někdo náhodou nevíte, proč se tak děje?
Třeba se již někdo setkal s mnou popisovaným problémem.

Předem mockrát děkuji, prostě je to záhada. Přeji všem pokud možno hezký
den, i když opět velmi horký. Martina Ribárová.