[Fanda] Občasný výpadek internetu.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Pondělí Srpen 31 06:15:54 CEST 2015

Dobré brzké ráno přeji všem na Fandovi,

mám takový poněkud zvláštní problém, který jsem poprvé zaznamenala ve středu 19. srpna, do té doby ani jednou. Nejprve bych ráda podotkla, že mi měnili 22. května modem, neboť ten můj starý byl už řekněme moc starý, tak ho vyměnili za moderní. Internet ihned začal fungovat, žádné problémy, jako výpadky nebo něco podobného jsem s tímto novým modemem neměla a nemám. Jenom se mi začalo od toho 19. srpna stávat, zatím se mi to stalo třikrát, naposled včera večer, že někdy po zapnutí počítače a po jeho následném naběhnutí mi nefunguje internet. Nejde stahovat pošta, nefunguje Skype, doplněk počasí, prostě vše, co je závislé na internetovém připojení. Když se mi to stalo toho 19. srpna, tak jsem si říkala, že se třeba jedná o výpadek ze strany poskytovatele UPC. Nicméně jsem poté restartovala počítač a jaké bylo mé překvapení, když již bylo vše normální. Pak nějakou dobu fungovalo vše normálně, až jsem zase jednou zapla počítač a opět nefungoval internet a nešlo se nikam připojit. Tak jsem též ihned restartovala počítač a zase bylo vše v pořádku. No a naposled se mi to stalo včera. Během dne žádný problém, ani jediný výpadek internetu při práci s počítačem, měla jsem počítač puštěný cca od devíti hodin tak do půl šesté. Potom jsem ho vypla a když jsem počítač pustila asi kolem osmé hodiny večerní, opět jsem musela restartovat kvůli internetu. Nikde jsem nic nenastavovala, do toho já se nehrabu, když tomu ani nerozumím, tak jestli to nemají na svědomí nějaké aktualizace?

Používám Windows 7 64 byt Home professional, hlasový odečítač NVDA nejnovější verzi, která se mi stáhla minulý týden. Ale jak jsem psala, poprvé se u mě problém objevil 19. srpna. Chápala bych, že se čas od času potřebuje modem třeba restartovat, ale od toho 19. srpna se mi to stalo již třikrát v poměrně krátké době po sobě. Internet poté zase funguje úplně normálně, bez nějakého přerušování či vypadávání, jenom prostě čas od času musím počítač restartovat, pak funguje vše tak, jak má. Není to nějaká velká tragédie, avšak by mě zajímalo, zda někdo náhodou nevíte, proč se tak děje? Třeba se již někdo setkal s mnou popisovaným problémem.

Předem mockrát děkuji, prostě je to záhada. Přeji všem pokud možno hezký den, i když opět velmi horký. Martina Ribárová.