[Fanda] prístroje na digitalizáciu audio kaziet

GP1 gp1 na nextra.sk
Neděle Srpen 30 23:22:23 CEST 2015

Ahoj Fero!
Do stolného počítača predáva firma Conrad kazetový magnetofon s autoreverz
mechanikou. Dodaný software sa dá ovládať cez klávesové skratky. Zapisuje aj
do formátu MP3 s nastavitelným bitrate.
Aj tak po digitalizácii bude potrebný aspoň minimálny remastering, teda
normalizovať, orezať začiatky a konce, podla potreby odšumiť.
Takú robotu žiadny automat nerobí.
Dnes sú moderné prístroje ovládatelné len za pomoci zraku, nakolko sa to
robí cez menu na displeji zariadenia.
Kamarát práve kúpil vežu s kopec funkciami, ViFi, bluetoth, podporou pre
smartphony, iphony aj počítač, ale ako zistil veža sa počítačom či mobilom
ovládať nedá, len cez menu na displeji.
Fakt bude jednoduchšie zohnať kvalitný deck. Na výstup môžeš zapojiť miesto
počítača diktafon, ktorý Ti to zapíše priamo do MP3.
----- Pôvodná správa -----
Od: "František Ollé" <frantisek.olle na netopier.sk>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 30. augusta 2015 22:37
Predmet: [Fanda] prístroje na digitalizáciu audio kaziet

Zdravím Fandovia!
Hľadal som na internete rôzne prístroje na digitalizáciu audio kaziet, ale
je tam veľmi veľa obrázkov z ktorých si neviem celkom predstaviť si ako taký
prístroj vyzerá a je ich dosť veľa a teda sa chcem opýtať či neviete o
nejakom, ktorý by bol čo najlepšie prístupný pre nevidiaceho, ja som myslel
na niečo také, do čoho by som vložil audio kazetu, spustil prehrávanie
kazety a tá by sa zdigitalizovala v takej podobe v akej je napríklad do .wav
formátu na pripojený USB kľúč prípadne aj priamo do .mp3 formátu s bitrate
ktorý si nastavím, ale niečo také čo by to robilo automaticky, teda by ten
zvuk bol presne taký ako bol na kazete teda žiadne laborovanie s
hlasitosťami či podobné vecičky. Existuje niečo také, prípadne máte nejakú
pozitývnu skúsenosť s nejakým takýmto prístrojom?
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé