[Fanda] prístroje na digitalizáciu audio kaziet

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Neděle Srpen 30 22:37:28 CEST 2015

Zdravím Fandovia!
Hľadal som na internete rôzne prístroje na digitalizáciu audio kaziet, ale je tam veľmi veľa obrázkov z ktorých si neviem celkom predstaviť si ako taký prístroj vyzerá a je ich dosť veľa a teda sa chcem opýtať či neviete o nejakom, ktorý by bol čo najlepšie prístupný pre nevidiaceho, ja som myslel na niečo také, do čoho by som vložil audio kazetu, spustil prehrávanie kazety a tá by sa zdigitalizovala v takej podobe v akej je napríklad do .wav formátu na pripojený USB kľúč prípadne aj priamo do .mp3 formátu s bitrate ktorý si nastavím, ale niečo také čo by to robilo automaticky, teda by ten zvuk bol presne taký ako bol na kazete teda žiadne laborovanie s hlasitosťami či podobné vecičky. Existuje niečo také, prípadne máte nejakú pozitývnu skúsenosť s nejakým takýmto prístrojom?
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé