[Fanda] Sdílení článků na Facebooku

Seznam Email tiborniesner na seznam.cz
Neděle Srpen 30 22:13:41 CEST 2015

	Zdravím,
Ono to tam je jako něco k tomu napište a jakmile budete v tomhle políčku,
tak tam něco napište a pak dojeďte tabulátorem na tlačítko zdílet odkaz.
T.N

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Martin Beran
Sent: Sunday, August 30, 2015 9:26 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] Sdílení článků na Facebooku

Ahoj Fandové,

nevíte prosím, jak je to teď se sdílením článků na Facebooku?

Dříve jsem byl zvyklý na to, že jsem třeba na IDNES.CZ odklepl v článku
odkaz Sdílet na Facebooku, přihlásil jsem se a do editačního pole se dal
připsat nějaký ten komentář či zkrátka cokoliv k onomu článku a tak...
Už po delší dobu je to tam ale nějak jinak, mám na mysli velký FB, nikoliv
mobilní verzi; teď jsem se na to díval a pochopil jsem, že tam asi mohu
vybrat, zda to či ono chci sdílet veřejně či jen mezi přáteli, ale řekl
bych, že tam nikam nejde připsat komentář, lze tam jen sdílet odkaz, nebo
zrušit.
Děkuje Martin.