[Fanda] Sdílení článků na Facebooku

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Srpen 30 21:25:51 CEST 2015

Ahoj Fandové,

nevíte prosím, jak je to teď se sdílením článků na Facebooku?

Dříve jsem byl zvyklý na to, že jsem třeba na IDNES.CZ odklepl v článku
odkaz Sdílet na Facebooku, přihlásil jsem se a do editačního pole se dal
připsat nějaký ten komentář či zkrátka cokoliv k onomu článku a tak...
Už po delší dobu je to tam ale nějak jinak, mám na mysli velký FB,
nikoliv mobilní verzi;
teď jsem se na to díval a pochopil jsem, že tam asi mohu vybrat, zda to
či ono chci sdílet veřejně či jen mezi přáteli, ale řekl bych, že tam
nikam nejde připsat komentář, lze tam jen sdílet odkaz, nebo zrušit.
Děkuje Martin.