[Fanda] skype - nastavení zvuku

Frančáková v.francakova na email.cz
Neděle Srpen 30 15:42:42 CEST 2015

Dobrý den na konferenci,
o svých nových sluchátkách s USB jsem se zde již nedávno zmiňovala... Ráda bych se na znalé obrátila s tímto problémem. S dřívějšími sluchátky fungoval i hlasitý odposlech, ale na stávající stav je možno si zvyknout. A to i přesto, že to není tak pohodlné a někdy docela omezující. Ale i tak si myslím, že v tom není velký rozdíl...Problémem je nastavení zvuku mikrofonu. Při každém zapnutí počítače a skype je nutnozvuk mikrofonu opět nastavit. Zajímalo by mě, jak postupovat a vše nastavit, aby to tam bylo jednou provždy.
Děkuji předem za případné rady a přeji pěkný den.
Vlaďka Frančáková