[Fanda] ještě jednou imap tentokrát offline

Pátek Srpen 28 18:55:13 CEST 2015

Dobré odpoledne Radku,

obecně by samozřejmě měl IMAP fungovat tak, že pokud nějaké zprávy
smažete off-line, pak by se po opětovném přípojení a synchronizaci
měly smazat i na IMAP serveru, nikoliv znovu načíst do lokálního
poštovního klienta. Nicméně šedá je teorie a zelený strom života --
dle naší zkušenosti implementace IMAPu u Seznamu není zcela bezchybná
a v kombinaci s určitými poštovními klienty (např. starší verze
Outlooku) zkrátka nefunguje zcela správně. Jak je na tom však v tomto
ohledu konkrétně aktuální Thunderbird 31 bohužel netuším...

Hezký den.

Michal Jungmann