[Fanda] Neexistuje nějaký stříhací program pro soubory s příponou Wav?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Srpen 28 18:46:07 CEST 2015

Skúste najprv napísať čo presne chcete s tým súborom urobiť. Každopádne
v goldwave určite môžete aj strihať, rovnako aj v audacity. O problémoch
so zvukovkov neviem, neregistrujem žiadne problémy a inštaloval som to
už na viacero počítačov.

Dňa 28. 8. 2015 o 16:59 Martina Ribárová napísal(a):