[Fanda] Neexistuje nějaký stříhací program pro soubory s příponou Wav?

"Radek Žalud, DiS." radek.zalud na seznam.cz
Pátek Srpen 28 13:44:21 CEST 2015

Marti s goldwavem to určitě jde, je to výborný software, ale jen si
nejsem jist, jestli je freeware. Co ale vím jistě, že je freeware
audacity, které rovněž umí stříhat a spousta dalších úprav zvuku.
Sám na to sice používám sound forge, ale ten je placený.
Toš tak.
Radek.