[Fanda] ještě jednou imap tentokrát offline

"Radek Žalud, DiS." radek.zalud na seznam.cz
Pátek Srpen 28 11:38:06 CEST 2015

Zdravím.
Fandové od včerejška tu experimentuju s imap účtem a jak jsem zjistil,
má to drobné úskalí, tedy zatím to tak vypadá.
vzhledem k tomu, že velice často cestuji a bývám tedy offline, tak mě
právě zajímalo, co se stane, když dejme tomu přečtu pár mailů z fandy a
smažu je.
Stalo se to, že při opětovném připojení  netu se mi ty zprávy zase
obnovily, což je dost na prd v případě, kdy např ve vlaku si pár mailů
přečtu a smažu je, tak pak zase při opětovném připojení se mi ty zprávy
zase obnoví, protože jsem je nesmazal v online režimu.
Dá se tohle nějak vyřešit?
Díky za případné rady.
S pozdravem Radek Žalud.