[Fanda] nostalgický dotaz k ARII

Konečný Josef (UNP-PIB) Josef.Konecny na polymer.cz
Pátek Srpen 28 07:48:47 CEST 2015

Ahoj Peťo,

Původní Zvukový návod na arii na kazetách určitě existuje. :Ještě ho mám schovanej". :)
Do MP3 se mi jej převádět nechce, ale zapůjčení kazet by nebyl problém.

Přeji pěkný den.

Pepa

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of estrella
Sent: Friday, August 28, 2015 7:34 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] nostalgický dotaz k ARII

Zdravím fandy, snad se neprohřešímp proti pravidlům konference, když zde předložím možná už trochuu nostalgický dotaz. Existuje někde k dispohzici návod k používání zápisníku ARIA, dnes již většinou muzejní záležitosti, myslím tím návod zvukový, nikoli jako textový soubor. Díky za případné vyjádření. Peťa Podrábská