[Fanda] Proč nelze přesunout do složek větší počet zpráv?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 27 16:22:59 CEST 2015

Ráďo, vytvoř resp. přepni si imap, nastav složky imap resp. pojmenuj si
složky přez web. rozhraní a v TB musíš bohužel znovu přidat seznam účet,
pak by to mělo jít.
Jen bacha, u NVDA i JF v TB mi to dělá, když promazávám správy, že to
někdy např. 3. správu od začátku přezkočí a při znovuspuštění 'TB tam
je, u gmailu mi to např. nedělá.
M D