[Fanda] Proč nelze přesunout do složek větší počet zpráv?

"Radek Žalud, DiS." radek.zalud na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 27 16:04:56 CEST 2015

Zdar Martine.
Díky za zprávičku.
Máš pravdu, bylo to asi velikostí složky, protože stačilo tedy přesunout
kus, počkat chvíli a přesunout zas další kus a pak to šlo.
Neomezenou schránku už mám leta letoucí.
Tak jdu přesouvat, mám tu toho ještě požehnaně.