[Fanda] Proč nelze přesunout do složek větší počet zpráv?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 27 15:59:58 CEST 2015

Ahoj,
tipl bych, že je ta složka s e-maily z Fandy třeba hodně veliká, zkusil
bych mezitím přesunout nějaké složky s menším počtem zpráv, ale je to
jen tip.
Když jsem migroval na IMAP, vzpomínám si, že některé složky mi také
dělaly potíže, tedy přesun jejich obsahu, mám dojem, že jsem to tehdy
řešil tak, že jsem méně důležité maily zkrátka smázl, aby se zmenšil
objem složky, ale to už je tak dávno, že si nejsem jist.
Nevím jak nyní, ale dříve bývala velikost schránky na Seznamu omezená,
už si nepamatuji, kolik to bylo MB, zda 100 či méně, lhal bych;
každopádně se neomezená velikost schránky dala zapnout pomocí SMS, sám
jsem to tak před léty dělal, myslím, že ta zpráva stála cca 3 až 5 kč,
alespoň u T-Mobilu.
Martin.