[Fanda] Proč nelze přesunout do složek větší počet zpráv?

"Radek Žalud, DiS." radek.zalud na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 27 15:50:57 CEST 2015

Zdravím.
Fandové po dlouhém váhání jsem se nakonec rozhodl zkusit začít používat
imap na seznamu a celkem se mi to zalíbilo, ale mám tu s tím pár trablů.
Chtěl jsem si udělat složky s konferencemi, tak jako jsem to měl dřív v
pop3 účtu a myslel jsem si, že si tam nahraju maily, které tu mám ještě
nepřečtené, ale jaké bylo moje překvapení, když např do složky fanda
můžu nahrát jen asi 100 zpráv a víc se mi jich tam prostě nedaří
přesunout. Když zkouším označit další zprávy k přesunu, tak zůstávají v
původní složce fanda z pop3 účtu a ne a ne se přesunout do nového fandy.
Zkoušel jsem se podívat do nastavení seznamu a nikde nic o omezení počtu
mailů ve složkách není.
čím by to mohlo být?
Díky za případné rady.
S pozdravem Radek Žalud.