[Fanda] ako deaktivovať interný slovník Hlasu?

Úterý Srpen 25 21:50:19 CEST 2015

Dobré popoludnie Peter,

výchozí slovník HLASu se nachází v souboru DEFAULT.DCT ve složce
Program Files\GALOP\HLAS a pokud vás v něm něco irituje, můžete si jej
v Poznámkovém bloku upravit k obrazu svému -- nebo celý soubor en bloc
smazat.

> No ak to už ideme v slovníku prekladať, tak do akej úrovne? Skajp, fajl, opšns, skrátka kde by končila tá hranica?

U HLASu je nyní hranice na čísle 14:

microsoft* majkrosoft
windows* windous
office ofis