[Fanda] ako deaktivovať interný slovník Hlasu?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Srpen 25 20:35:50 CEST 2015

K hlasu neviem, ale k pingu možno - nemenil si si náhodou teraz niekedy
premenné prostredia vo windowse? To sú také tie priečinky, ktoré systém
používa, nastavuje sa to v ikone počítač. viem, že som si to nechtiac
prepísal a tým som práve spôsobil aj nefunkčnosť niektorých príkazov.

Dňa 25. 8. 2015 o 20:13 Peter Nedorost napísal(a):