[Fanda] Weather Plus - nova verze 3.0

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pondělí Srpen 24 11:42:12 CEST 2015

Zdar Vítku.
Dnes jsem si rovněž aktualizoval počasí a měl jsem oba zde zmiňované
problémy.
Rovněž jsem měl pásma v angličtině, což vyřešilo znovu přeinstalování
doplňku, ale zvuky mi stále nejdou stáhnout,
neustále se objevuje stejná hláška s tím plným diskem či chybou s
připojením k internetu.
Toš tak.
Kdyžtak mi Vítku prosím ty zvuky hoď no složky na dropboxu a nebo to
zkus někam reportovat a třeba tu chybu opravěj.
Díky a zatím.