[Fanda] Weather Plus - nova verze 3.0

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Srpen 24 10:14:52 CEST 2015

Zdravím,

1. Jiří, zkuste ještě jednou nainstalovat addon, prostě ho přehvízdnout
přes tu současnou verzi, také se mě to na jedné mašině stalo, nějak se tam
korektně zřejmě nevybalily jazykové soubory.

2. Lucie, ohledně zvuků, pokud to stále nepůjde, napište mě soukromě na
adresu v hlavičce mailu, a někam Vám zvuky zavěsím. Pak stačí složku
zkopírovat do %appdata% a zde nvda. Nechci to záměrně dávat sem, protože
nadměrné stahování z public folder na DropBoxu vede k disablování této
složky z jejich strany, přičemž balík se zvuky je poměrně velký 326 MB.

Hezký den
Vítek

Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio