[Fanda] Weather Plus - nova verze 3.0

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Pondělí Srpen 24 09:50:05 CEST 2015

Dobrý den, nainstaloval jsem si novou verzi, na stolním počítači s Os win7
32 bytů a vše funguje parádně. Jen je zvláštní, že po odklepnutí define mi
to hlásí oblasti anglicky.
Ale teď k problému.
V předchozí verzi mi na notebooku se stejným systémem nešel program spustit
pomocí klávesy nvda +w.
V nastavení Nvda mám volbu nastavení doplňku počasí, a tam mi define mluví
česky, ale nejdou mi aktualizovat nové zvuky, hlásí to něco, že disk může
být přeplněný, což je nesmysl, nebo že internet odmítl přístup.
Zabezpečení mám nastavené střední vyšší.
Hlavní problém ale přetrval, nemohu počasí vůbec spustit.
Šlo by to nějak jinak, než tou zkratkovou klávesou?
Díky.
S pozdravem
Jiří Hloch