[Fanda] program na zálohovanie súborov

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Neděle Srpen 23 21:28:50 CEST 2015

Zdravím Fandovia!
Chcem sa opýtať či neexistuje nejaký program na zálohovanie na externý disk, ale taký ktorý by kopíroval súbory napríklad ako v prieskumníkovy vo windows, ale s nasledujúcimi požiadavkami, skúsim to vysvetliť na nejakom príklade mám v počítači aj na harddisku priečinok programy, ktorý si raz za čas chcem aktualizovať a teraz ak ja napríklad v priečinku v mojom počítači odstránim nejaké programy z tohoto priečinka a chcem ho zálohovať na pevný disk v stave v akom je teraz tak aby ten program dokázal tie programy ktoré už v počítači niesú tak by ich z toho priečinka tiež na disku vymazal teda niečo také, že ak dám ten priečinok nahradiť tak aby tam boli už len tie veci ktoré tam byť majú ale nič okrem toho, je takéto niečo možné dosiahnúť aj v prieskumníkovy windows, alebo treba na to nejaký externý program?
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
s pozdravom František Ollé