[Fanda] Zablokovaná flashka.

GP1 gp1 na nextra.sk
Sobota Srpen 22 14:46:59 CEST 2015

Ahoj!
Skús ešte pozreť, či flashka nemá vypínač na blokovanie  zápisu
Je to taký malý posuvný čudlík, vačšinou na konci oproti konektoru USB.

----- Pôvodná správa -----
Od: "Martina Ribárová" <ribarova na quick.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 22. augusta 2015 13:07
Predmet: [Fanda] Zablokovaná flashka.

Dobré odpoledne přeji na této konferenci,

obracím se na Vás s prosbou a následujícím dotazem.

Otec si nechal od kamaráda nahrát na flash disk o kapacitě 32 giga nějaké
filmy, které chce následně smazat. Jemu to nešlo, tak půjčil tu flashku mně,
abych to smazala já. Jenomže klasickým způsobem, tedy označením souborů a
stiskem klávesy DELETE to nejde. A ani sformátovat, neboť mi to hlásí, že
disk je chráněn proti zápisu a že tedy sformátovat nelze. Prošla jsem si
vlastnosti onoho disku, leč nikde jsem nenašla žádné zaškrtávací tlačítko či
něco podobného k odblokování a následnému promazání či sformátování disku.

Jelikož jsem se s ničím podobným ještě nesetkala, ptám se prosím, zda někdo
z Vás neví, jak disk odblokovat? Měl by to být Kinkston traveler, tedy
značka disku.

Jestli někdo budete moci poradit, budu moc ráda. Předem děkuji, Martina
Ribárová.