[Fanda] ešte k digitalizácii kaziet

ppartyka ppartyka na chello.cz
Sobota Srpen 22 13:57:25 CEST 2015

Hlasitost na diktafoně tak maximálně 70 80%. Když je hlasitost naplno, tak
je zvuk z diktafonu přesílený, protože je hlasitost na kraji toho, co
přístroj zvládne.

Zvukovku v počítači už stačí seštelovat podle toho, jaký optimální signál
jde z diktafonu.

P.P.
----- Original Message -----
From: "František Ollé" <frantisek.olle na netopier.sk>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, August 22, 2015 12:49 PM
Subject: [Fanda] ešte k digitalizácii kaziet

Zdravím Fandovia!
Mám doma len zariadenia so slúchadlovými výstupmi, teda ani jedno z mojich
zariadení nemá lineout konektor. Otázka teraz je, že ako takéto zariadenia
čo najlepšie zoštelovať s linein vstupom, pretože v nastaveniach je klasický
linein aj v nastaveniach prehrávania čo je teda z linein odposluch a rovnako
je nastavenie aj pre nahrávanie to vidím vo windows XP v sndvol32, ale teraz
mám nechať všetky nastavenia týchto dvoch položiek pri linein napríklad na
50 percennt a hlasitosť si doladiť na danom zariadení napríklad na
diktafóne, alebo mám tieto položky nastaviť na minimum a radšej pridať na
plnú hlasitosť na diktafóne? Len ak spravím túto variantu tak zvuk sa mi zdá
skreslený a skúšam to už všeliako štelovať, ale ten zvuk stále nieje taký
ako by mal byť, ako sa v takýchto prípadoch postupuje, prípadne neexistuje v
nejakom nahrávacom programe taká funkcia, že si nastavím napríklad zvuk na 0
DB a program počas nahrávania sa bude snažiť prispôsobiť hlasitosť signálu
automaticky tak aby nahrávka nebola prekryčaná?
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé