[Fanda] Zablokovaná flashka.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Sobota Srpen 22 13:07:24 CEST 2015

Dobré odpoledne přeji na této konferenci,

obracím se na Vás s prosbou a následujícím dotazem.

Otec si nechal od kamaráda nahrát na flash disk o kapacitě 32 giga nějaké filmy, které chce následně smazat. Jemu to nešlo, tak půjčil tu flashku mně, abych to smazala já. Jenomže klasickým způsobem, tedy označením souborů a stiskem klávesy DELETE to nejde. A ani sformátovat, neboť mi to hlásí, že disk je chráněn proti zápisu a že tedy sformátovat nelze. Prošla jsem si vlastnosti onoho disku, leč nikde jsem nenašla žádné zaškrtávací tlačítko či něco podobného k odblokování a následnému promazání či sformátování disku.

Jelikož jsem se s ničím podobným ještě nesetkala, ptám se prosím, zda někdo z Vás neví, jak disk odblokovat? Měl by to být Kinkston traveler, tedy značka disku.

Jestli někdo budete moci poradit, budu moc ráda. Předem děkuji, Martina Ribárová.