[Fanda] ešte k digitalizácii kaziet

GP1 gp1 na nextra.sk
Sobota Srpen 22 13:02:02 CEST 2015

Ahoj Fewro!
Základom je nepretažiť nadmerným napetím vstup do zvukovej karty. Ak je
výstupný signál príliš velký, nedá sa to riešiť v počítači, ale je potrebné
zaradiť deličč napetia, respektívne použiť externý audio/USB prevodník,
ktorý túto úroveň bez problému spracuje.
----- Pôvodná správa -----
Od: "František Ollé" <frantisek.olle na netopier.sk>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 22. augusta 2015 12:49
Predmet: [Fanda] ešte k digitalizácii kaziet

Zdravím Fandovia!
Mám doma len zariadenia so slúchadlovými výstupmi, teda ani jedno z mojich
zariadení nemá lineout konektor. Otázka teraz je, že ako takéto zariadenia
čo najlepšie zoštelovať s linein vstupom, pretože v nastaveniach je klasický
linein aj v nastaveniach prehrávania čo je teda z linein odposluch a rovnako
je nastavenie aj pre nahrávanie to vidím vo windows XP v sndvol32, ale teraz
mám nechať všetky nastavenia týchto dvoch položiek pri linein napríklad na
50 percennt a hlasitosť si doladiť na danom zariadení napríklad na
diktafóne, alebo mám tieto položky nastaviť na minimum a radšej pridať na
plnú hlasitosť na diktafóne? Len ak spravím túto variantu tak zvuk sa mi zdá
skreslený a skúšam to už všeliako štelovať, ale ten zvuk stále nieje taký
ako by mal byť, ako sa v takýchto prípadoch postupuje, prípadne neexistuje v
nejakom nahrávacom programe taká funkcia, že si nastavím napríklad zvuk na 0
DB a program počas nahrávania sa bude snažiť prispôsobiť hlasitosť signálu
automaticky tak aby nahrávka nebola prekryčaná?
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé