[Fanda] ešte k digitalizácii kaziet

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Sobota Srpen 22 12:49:28 CEST 2015

Zdravím Fandovia!
Mám doma len zariadenia so slúchadlovými výstupmi, teda ani jedno z mojich zariadení nemá lineout konektor. Otázka teraz je, že ako takéto zariadenia čo najlepšie zoštelovať s linein vstupom, pretože v nastaveniach je klasický linein aj v nastaveniach prehrávania čo je teda z linein odposluch a rovnako je nastavenie aj pre nahrávanie to vidím vo windows XP v sndvol32, ale teraz mám nechať všetky nastavenia týchto dvoch položiek pri linein napríklad na 50 percennt a hlasitosť si doladiť na danom zariadení napríklad na diktafóne, alebo mám tieto položky nastaviť na minimum a radšej pridať na plnú hlasitosť na diktafóne? Len ak spravím túto variantu tak zvuk sa mi zdá skreslený a skúšam to už všeliako štelovať, ale ten zvuk stále nieje taký ako by mal byť, ako sa v takýchto prípadoch postupuje, prípadne neexistuje v nejakom nahrávacom programe taká funkcia, že si nastavím napríklad zvuk na 0 DB a program počas nahrávania sa bude snažiť prispôsobiť hlasitosť signálu automaticky tak aby nahrávka nebola prekryčaná?
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé