[Fanda] vypnuti okna nahledu v thundrbyrdu

Martin Klein marklein na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 20 19:04:22 CEST 2015

Dobrý den.

 > vypnout okno náhledu aby se mi nezobrazovalo,

Skrýt panel čtení zprávy
Pro zjednodušení navigace v hlavním okně Doručená pošta můžete skrýt
panel Čtení zpráv. Můžete to provést následovně:
•    Klávesovou zkratkou F8.
•    Aplikační menu Zobrazit, Rozmístění (Alt + Z, R), podmenu Panel
zpráv (Z)

Jinak znovu doporučuji nahlédnout do:

Návod k používání poštovního klienta Thunderbird s odečítačem obrazovky JAWS
http://poslepu.cz/navod-k-pouzivani-postovniho-klienta-thunderbird-s-odecitacem-obrazovky-jaws/

a tam nápovědu

Návod ke stažení

Hezký večer přeje