[Fanda] vypnuti okna nahledu v thundrbyrdu

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 20 19:01:57 CEST 2015

Ahoj,
přes klávesu f8 to sice jde, ale nevidomý nezjistí, zda je náhled resp.
jeho zobrazení zaškrtnuto, či nikoliv.
Lepší je tedy jít do Menu Zobrazení / Rozmístění a tam najet na Panel
zpráv, kde Jaws čte, je-li či není zaškrtnut.
A já ještě vypínám položku Náhled zprávy v menu Nástroje / Možnosti, tam
na kartě Obecné, je to pod tlačítkem Přizpůsobit, musíte mít ovšem
zaškrtnutou položku Zobrazit upozornění, jinak to tlačítko není vidět.
Až tam ten náhled odškrtnete, můžete tu položku Zobrazit upozornění
klidně odškrtnout, alespoň mě to při práci s e-maily spíše ruší a když
je nastaven zvuk pro poštu, člověk si e-mailu stejně všimne.
Martin.