[Fanda] Ulož.to mění podmínky

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Srpen 20 18:31:33 CEST 2015

Ak už použijem na archivovanie ulož.to tak by som tam určite nedával
priamo obrázky, ale pekne to zazipujem, zip zaheslujem a až potom pošlem
na server. A pochybujem, že niekto tie archívi rozbaľuje, prelamuje
heslá a extrahuje fotky a videá na porno stránku.

Dňa 20. 8. 2015 o 18:19 Martin Beran napísal(a):