[Fanda] ide sa vám anonimne prihlásiť na ftp server braillnetu?

Čtvrtek Srpen 20 12:13:28 CEST 2015

Ahojky,
asi som to tak aj napokon urobil, hoc nevedome, lebo som si cez google
vyhľadal naindexované stránky, teda "ftp braillnetu" a takto som sa tam
dostal a aspoň mám týmto aj vysvetlené, že ako je to možné.