[Fanda] dotaz ke chicken nugget

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Srpen 20 08:28:48 CEST 2015

Pobavil som sa :D :D
Je to software na prístup k sociálnej sieti Twitter, teda taká
nadstavba, aby človek nemusel preklikávať webové rozhranie, všetko je
pekne v okne s kontextovými menu, panelom ponúk a podobne. Okrem toho to
má natívnu podporu pre prehrávanie audio súborov a youtube, takže ak
niekto tweetne video alebo audio tak sa to dá priamo odtiaľ prehrávať.

Dňa 19. 8. 2015 o 13:57 Csaba Garai napísal(a):