[Fanda] probouzení a uspávání počítače

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Čtvrtek Srpen 20 09:43:38 CEST 2015

                                Ahoj milí,
potřebuji poradit, příští víkend nebudu doma, jedu s přítelem na návštěvu, nechám tedy doma notebook. Ráda bych si načasovala nějaké pořady, ale chtěla bych, aby se mi počítač vypl a zapl to vše sám v načasovanou dobu. Mám notebook winmonitor a win 7, verzi winmonitoru zrovna nevím. Nahráván z Tapin radia. Byl by na to uspání a probouzení nějaký program? Vím, že kamarádka Martina si něco časovala, když jsem u ní byla a jely jsme si spolu sednout a dát si něco dobrého. Marti, prosím, co to bylo za program?
Děkuji za rady všem.
Jarka

---