[Fanda] nastavení sluchátek

Frančáková v.francakova na email.cz
Středa Srpen 19 21:57:09 CEST 2015

Dobrý večer, fandové,
dnes jsem zakoupila nová sluchátka s ovládáním hlasitosti a možností vypnutí mikrofonu a samotných sluchátek. Sluchátka fungují velice dobře a jsem si jista, že už je vozíkem nikdy nepřejedu... Ale abych se vrátila k problému, kvůli kterému se na vás obracím. I při zapnutí reprobeden počítačemi nefunguje hlasitý odposlech bez použití sluchátek. Mám zatím ještě WinXP a skype od 5 výše. Poradí mi někdo, jak danou situaci vyřešit? Co kde nastavit?Sama mám podezření, že sluchátka nejsou zasunutatam, kde mají... Ale jsme jen lidé...
Pro někoho je možná tento problém triviální, ale přesto děkuji všem za případné rady.
Přeji jen pěkné dny.
Vlaďka Frančáková