[Fanda] zajímavost u notebooku

estrella estrellacz na gmail.com
Středa Srpen 19 21:39:38 CEST 2015

Zdravím, před časem jsem psala do této konference, že mám s mým
předchozím notebookem zajímavé problémy především s používáním
klávesnice. Dám příklad. Chci spustit word, enterem ho spustím, program
naběhne a v ten okamžik se začnou psát automaticky pořád v kuse pravé
závorky a až do doby, kdy nezmáčknu na klávesnici něco jiného. Nebo,
zmáčknu klávesu pro spuštění numlocku a spustí se mi nějaká služba
social network. Nebo, dám šipkou dokumenty a pc mi najede na poslední
ikonu v řádku. Nebo dám třeba spustit explorer a pustí se mi třeba tento
počítač. Díky za případné vyjádření. Petra Podrábská