[Fanda] Microsoft Excel, záhlaví a řazení

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Středa Srpen 19 13:22:34 CEST 2015

Děkuji za radu.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: "Radek Seifert"

Dobrý den,
pokud máte MS Office 2010, označte si tabulku, vyberte si z kontextového
menu položku "Seřadit" a zde možnost "Vlastní": v následném dialogu existuje
zaškrtávací pole "Data obsahují záhlaví". Pokud jej zaškrtnete, bude Excel
považovat první řádek tabulky za záhlaví a nezahrne ho do setřídění.
Existuje taky mechanická možnost, jestliže například před setříděním vložíte
mezi záhlaví a data volný řádek: po označení dat se záhlaví do výběru
nezahrne a vy poté prostě volný řádek vymažete.
Myslím ale, že první možnost je o cosi elegantnější :-)

Zdraví Radek Seifert