[Fanda] nostalgiaaaa

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Středa Srpen 19 11:58:17 CEST 2015

Zdar, to už nie je až taká pamätihodnosť, jednak ten disk, čo v tom stroji chrapotal mal zvuk novšieho disku, ten môj pôvodný, na ktorm bežali ešte i Win 3.11 mal taký jasnejší ostrejší chrapot. Očakával som, že po nabehnutí systému sa ozve nejaký hlasák, napr. Wintalker - nemýliť s Wintalker voice.
Zato tá tlačiareň bola fakt unikát, i moja hp600 bola menej uvŕzganá, khoc mal som i nejaký Epson, čo teda bola umňaučaná mačka, s jednou bývalo, ktorá ho potom i zdedila sme jej hovorili spievajúca tlačiareň, myslím to bol nejaký Epson stilus color 1400 alebo niečo podobné, už si nepamätám...
Mimochodom má ešte niekto hlasák Apolo s Halom? V 90-tich rokoch hodne preferovaný na Slovensku - Laco

Dňa 18.8.2015, o 11:30, Peter Nedorost <peter.nedorost_konf na nextra.sk> napísal: