[Fanda] Problém se sítí O2.

Jiří Řežábek jrezabek na seznam.cz
Středa Srpen 19 10:21:32 CEST 2015

Dobrý den,
jak hlásili v rádiu má O2 výpadek služeb po celé ČR.
----- Original Message -----
From: "Martina Ribárová" <ribarova na quick.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 19, 2015 10:08 AM
Subject: [Fanda] Problém se sítí O2.

Dobré dopoledne přeji na této konferenci,

mám následující problém. Jak již napovídá předmět tohoto mailu, mám problém
se sítí O2. Mám 2 mobilní telefony, jeden Nokia E52 a druhý Nokia C5 a u
obou telefonů se mi projevuje následující problém.

Nejprve jsem myslela, že se mi zcela porouchal a rozbil mobil modelu Nokia
E52, jelikož jsem dnes v půl desáté dopoledne odesílala sms zprávu, kdežto
po chvíli mi bylo řečeno, že nelze odeslat zprávu. Pak jsem skontrolovala
nejen stav baterie, ale též stav sítě, který mi oznámil, že je 0 čárek a síť
žádná. Pomyslela jsem si, že je chvilkový výpadek, neboť ale něco podobného
jsem zažila již v pátek, cca o jedné hodině noční, kdy jsem hovořila a též
neustále vypadávalo spojení a při opětovném pokusu o spojení mi to říkalo:
Chyba spojení, ale pak signál rychle naběhl na 7 čárek.

Bydlím v městě České Budějovice a mně alespoň nedorazila žádná zpráva o tom,
že by byla na síti O2 nějaká správka, púdržba či porucha. Poté, co jsem
restartovala mobil Nokia E52 jsem zjistila, že stav je stále trvající. Řekla
jsem si, že mobil se již odebral do věčných lovišť, tak jsem za tím účelem
dala do provozu mobil Nokia C5. Jaké však bylo mé překvapení doprovázené
údivem, když mobil též hlásí signál 0 čárek, taktéž po opětovném restartu a
nedá se nikam dovolat jak z jednoho, tak z druhého telefonu,  neboť oba
hlásí: Není žádné pokrytí sítě. Tudíž jsem usoudila, že mobil mě ještě zcela
neopustil, ale že bude chyba jinde.

Jelikož jsem hovořila z mobilu naposledy včera ve čtvrt na pět odpoledne a
od té doby nikoli, nevím tedy, odkdy tzv. porucha trvá, leč dnes se mi nedá
dovolat nikam. Ale moje známá též se sítí O2 mi dnes říkala, že se včera
večer též nedovolala, že jí to říkalo: Hovor nepovolen. Jenomže jí odpoledne
mobil spadl na zem, tak si to spojovala s touto událostí.

Já se tedy chci prosím zeptat, zda někdo o tom něco nevíte a zda má někdo
podobný problém jako já?

Děkuji za případné odpovědi a loučím se s velkou omluvou, neboť tohle spíš
patří na jinou konferenci o mobilech, jenomže já tam nejsem přihlášená a
dosud se mi nikdy nic podobného nestalo, nikdy nebyl žádný problém s
pokrytím sítě. Martina Ribárová.