[Fanda] Microsoft Excel, záhlaví a řazení

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Úterý Srpen 18 12:20:34 CEST 2015

Dobrý den.

Když si chci v katalogu knížek seřadit tituly podle data a času, tak se mi
vždy první řádek, kde jsou název, autor, datum, čas, atd. dostanou ke konci
souboru. Udělala jsem si formát buněk, aby názvy sloupců měly formát text,
ale to vliv nemá.
Existuje nějaký grif, aby ten první řádek s pojmenováním sloupců byl vždy
nahoře?
Jestli kontrol mezerou označím sloupec na začátku, nebo kousek dole, označí
se vše včetně první buňky daného sloupce.
Sice bych si konkrétní sloupec mohla dát na začátek, ale druhé seřazení by
mi rozházelo to první.
Když mám knížky seřazené podle času stažení a chtěla bych to dát i podle
data, tak by mi to rozházelo časy, pokud bych sloupec datum dala na začátek
na áčko.
Mám windows 7, excel 2007.

Snad jsem to napsala srozumitelně.

Předem děkuji za radu a přeji hezké dny.

Petra Urbanová

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3532 / Virová báze: 4365/10459 - Datum vydání: 18.8.2015