[Fanda] dalsi veci k thunderbyrdu

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Úterý Srpen 18 02:35:37 CEST 2015

Děkuji moc za návod, imap se mi již podařilo nastavit, ale mám pár dalších věcí k řešení.
1. import kontaktů z oE
dal sem naimportovat kontakty z oe, potvrdil jsem tlačítkem ok, vytvořila se tam dokonce složka outlook express v adresáři nicmééně kontakt tam není ani jeden.   lze naimportovat kontakty nějak ze souboru, a prosím o postup jak z outlook expressu je dostat do thunderbyrdu.
2. filtry pro správy
chtěl sem si vytvořit filtry pro správy, aby se mi třídily do určených složek
nastavil sem si aby se třídily podle určitých slov v předmetu nicméně nemůžu najít tlačítko pro vybrání složky je tam jen rozbalovací seznam  ve kterém mi to říká změna složky či místní složky, když na tom dám entr ukáže mi to, že musím vybrat cílovou složku, když jedu dál tabulátorem, je tam jen tlačítko plus a mínus a pak tlačítko ok, jak prosím vybrat tuto složku?
3. nefunguje mi odesílání správ, ukazuje to, že přihlášení selhalo a je tam tlačítko opakovat, kde by mohl být problém?
děkuji moc za případné rady.
P V