[Fanda] Vnitřní a externí harddisk

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Srpen 17 21:01:41 CEST 2015

Ahoj,
s nynějšími notebooky nemám vůbec zkušenost, protože celá léta používám
stolní PC, takže netuším, zda se dovnitř vejdou disky dva, ale pokud ten
SSD nemá opravdu velkou kapacitu, nepřijde mi to řešení moc šťastné,
je-li ten další disk opravdu připojován do USB.
Na druhém disku pravděpodobně budete muset mít veškerá ostatní data
kromě operačního systému - ten bude nejspíše na onom SSD, což je fajn,
protože systém poběží velice rychle.
Jinak na externím disku můžete mít cokoliv - můžete na něj např.
provádět pravidelné zálohy systému, dokumentů a toho, co si nastavíte -
dnešní verze Windows už mají zálohovací software v sobě.
Martin.