[Fanda] nainstalovani thunderbyrd

Martin Klein marklein na seznam.cz
Pondělí Srpen 17 17:40:58 CEST 2015

Dobrý den.

 > Naimportoval sem si s oe účet na pop3 a chtěl bych tento servr
příchozí pošty změnit na imap,
...chci jej nastavitv thunderbyrdu.

K tomuto už bohužel neporadím, nastavoval jsem to dávno.

Info k tomu je na:
http://napoveda.seznam.cz/cz/email/mozilla-thunderbird/imap-nastaveni-mozilla-thunderbird/

- ruční zadání

místo "klikněte na grafiku" menu jděte na

menu Nástroje - Nastavení účtu - Nastavení serveru -
Adresa serveru - imap.xxx.x

pak podle návodu.

 > zároveň se chci zeptat, co kde nastavit, aby bbyl thunderbyrd
jednoduše ovladatelný s jawsem,

Některá doporučení můžete nalézt v příručce na stránkách
http://poslepu.cz/navod-k-pouzivani-postovniho-klienta-thunderbird-s-odecitacem-obrazovky-jaws/

kde je ke stažení návod pro MThunderbird a práce s ním pomocí odečítače
(v daném případě Jaws).

V něm pak kapitola: "Přizpůsobit Thunderbird".

Příručka může poskytnout i další užitečné informace pro využívání tohoto
poštovního klienta

Hezký den

Martin