[Fanda] Padání Skypu při hovoru

Ondra a Petra camlikov.malenovice na seznam.cz
Pondělí Srpen 17 17:12:52 CEST 2015

Zdravím na konferenci,
Potřebovala bych se na vás obrátit s prosbou o radu ohledně zvláštního
problému týkajícího se rozpadání hovoru na Skypu.

Učím přibližně dvanáct svých žáků po Skypu anglicky a francouzsky. Skype mi
při hovoru funguje normálně se všemi žáky kromě jedné paní. Prvních několik
týdnů, když jsem ji začala učit, probíhaly hovory hladce. Již druhý týden po
sobě se stává, že si vzájemně zavoláme (nezáleží kdo komu), první minutu až
dvě hovor běží normálně, najednou se rozpadne. Buď se úplně ukončí, což je
doprovázeno hláškou o konci hovoru a délce jeho trvání, nebo se jen jakoby
přeruší, Skype znovu vyzvánět a pokouší se hovor navázat. Po opětovném
spojení se situace několikrát opakuje.
Nevím, kde může být problém. Mně ani mé žákyni hovor s nikým jiným nepadá,
jen při vzájemném kontaktu.
Mám Win 7 32 bit a Skype se mi pravidelně aktualizuje, tak mám vždy
nejnovější verzi. Internet máme ADSL, je velmi stabilní s poruchou přibližně
jedenkrát za rok.

Prosím, dalo by se nějak ověřit, zda hovor padá na její nebo mé straně? Dá
se totomu nějak zabránit?
Porucha závažně narušuje naši výuku, která je pro nás obě velice nepohodlná.
Nerada bych kvůli tomu o žákyni přišla.

Budu vděčná za jakékoli podněty k řešení. Díky moc.

Petra Dvorská