[Fanda] Změna rychlosti plynulého čtení v odečítači NVDA

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Srpen 16 19:02:20 CEST 2015

K tomu, čo tu bolo len dopíšem
1) V súčasnosti naozaj nemôžete meniť rýchlosť bez prerušenia plynulého
čítania. Jediné, čo sa dá urobiť je špeciálny profil, ktorý sa aktivuje,
keď spustíte plynulé čítanie. V tomto profile môže byť aj pomalšie tempo.
2) Klávesy NVDA zatiaľ môžu byť len capslock, insert a numerický insert.
Jediná cesta je použiť nejaký nástroj na premapovanie klávs, ktorý napr
aj z scrollocku urobí insert. Tým získame ešte jeden kláves NVDA, ale
stratíme funkciu pôvodného klávesu.
3) S kurzmi na Slovensku je to zložité, neviem, koľko tu toho môžem
napísať z toho, čo sa mi neoficiálnou cestou dostalo, takže asi takto.
Kurzy sa robia nepravidelne a robia ich organizácie, ktoré na ne
nepoberajú príspevok od štátu. Niečo ale robila aj Únia v rámci tábora
Reset, ktorý ale už neexistuje.

Dňa 7. 8. 2015 o 9:20 ppartyka napísal(a):